zaterdag 20 april 2013

Joy, Joy down in my heart!


Ooh kijk nou welk filmpje ik gevonden heb, daar word ik heel blij van!;)

De Nederlandse tekst:

"Ik heb de vreugde van de Here Jezus diep in mijn hart, (Waar?)
Diep in mijn hart (waar?), diep in mijn hart.
Ik heb de vreugde van de Here Jezus diep in mijn hart.
Ere zij Zijn naam.

'k Ben zo gelukkig, 'k ben zo gelukkig, want Jezus woont nu in mijn hart.
'k Ben zo gelukkig, 'k ben zo gelukkig, want Jezus woont nu in mijn hart.
 
Ik heb de liefde...
 
Ik heb de vrede...
 
Ik heb de blijdschap...

Ik heb de vreugde, liefde, vrede, blijdschap..."

2 opmerkingen:

  1. Een geweldig lied. Hoe een eenvoudig kinderlied toch zo'n diepe betekenis kan hebben hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens! Ik vind het zo'n mooi lied omdat de tekst zo mooi is, maar ook omdat de melodie de tekst onderstreept; het is echt 'joyful'!;)

    BeantwoordenVerwijderen